Schlager-Micke

2012-03-08
21:20:55

Schlagertema i mitt Radioprogram
Imorgon, fredag, dan före dan, så sänder jag programmet Radiohuset i P4 Göteborg. Mellan 11-12 så har jag ett speciellt Melodifestivaltema. Normalt sett väljer jag inte musiken själv i programmet, det är musikproducenten som gör. Men den här timmen är det helt och hållet mina val och det handlar om lite godbitar från MF-historien. Ni kommer få höra en av mina absoluta personliga favoriter -  som fick 0 poäng....En annan låt som skrevs som en parodi på hela tävlingen -och var nära att vinna samt låten som jag rekommenderade en artist att välja - och kom sist...

Jag har gjort några intervjuer som jag kommer att spela upp i programmet också. Så lyssna gärna på 101,9 om ni bor i Göteborgsområdet eller på http://sverigesradio.se/goteborg/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: