Schlager-Micke

2008-10-08
00:00:28

Intresseklubben

Ett så kallat svårintervjuat intervjuoffer....

För ett drygt halvår sen sändes min serie Intresseklubben i Sverige radio Jönköping P4. Det är en serie där jag fått ta ut svängarna hur mycket jag vill i fråga om nördighet men samtidigt är det en serie med en väldigt svag röd tråd. Den enda gemensammma nämnaren mellan alla de olika inslagen är att jag är med i samtliga och att fokus ligger på specialintressen som folk har eller specialintressen som jag själv har och därmed utreder.

10 inslag av Intresseklubben gick i våras och nu har en ny säsong börjat där 10 nya avsnitt ska sändas varje tisdag 11.15 i SR Jönköping. Fyra avsnitt har redan sänts och ni kan lyssna på de via den här sidan:
http://www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/program/amnessida.asp?ProgramID=2267&Artikel=1820962

Det är de fyra översta, alltså TV-nostalgikern, TV-pejlaren, dricks och Karaoke, som är från nuvarande säsong.

Trevlig lyssning!

Kommentarer:
#1: Micke A

Jag lyssnade precis på avsnittet om TV-nostalgikern. Otroligt fascinerande! Jag skulle gärna vilja titta närmare på hans samling, helt ärligt. Om du har någon mejladress till honom kan du väl vidarebefodra den till mig?

2008-10-09 @ 23:12:48
#2: Micke

Jag har hört med Jimmy och det är lugnt att jag lämnar ut hans mailadress till dig. Vilken mail har du?

2008-10-11 @ 19:21:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: