Schlager-Micke

2008-05-02
22:49:18

Carl Bildt ska snacka schlager i SVT

image190
Foto: Gylleneskor

Bänka er framför TV-apparaterna nu på söndag. Då kommer Carl Bildt diskutera Eurovision Song Contest med Eurovision-generalen Svante Stockselius. Nu tror jag i och för sig att det mest kommer att handla om hur de tror Serbien kommer klara att arrangera ett så stort evenemang, snarare än att Calle Bildt snackar favoritschlagers, men det blir nog tillräckligt intressant ändå. Det hela kommer att ske i programmet Agenda 21.15 på söndag.

Och för er som glömt hur det såg ut när Carl Bildt hade något att göra med schlagers senast kan ju ta och kolla det här underbara klippet:-)



Kommentarer:
#1: Elin

Tror inte jag sett det där klippet med Calle innan - ROFL!!

Var programmet nåt att se? Jag missade det, och vid det här laget lär jag väl ha missat reprisen också... måste börja kolla din blogg mer regelbundet! ;)

Så, har du börjat packa inför Belgrad än? En vecka kvar nu bara...!

2008-05-08 @ 10:51:40
#2: Micke

Nej Elin, programmet var inte så mycket att se om man ville höra schlagersnack utan det var en mer politisk aspekt över det hela. Iof intressant det också, men inte så mycket schlager.

Packningen til Belgrad får vänta ett tag till. Har lite för mycket att stå i just nu. Men det ska bli jättekul att åka ner. Vi ses ju där!

2008-05-09 @ 10:19:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: