Schlager-Micke

2007-04-30
17:19:10

Gomorron Sverige
Oj, nu är det mycket som händer på en gång. Jag har fått extrajobb på Sveriges radio Jönköping den här veckan + 4 veckor i sommar) så jag åkte direkt ner till Jönköping där jag är just nu och sitter på deras redaktion. Det var tänkt att jag skulle jobba även på fredag men det kom en grej emellan...

De ringde nämligen från Gomorron Sverige och frågade om jag ville snacka schlager i deras morgonsoffa nu på fredag 4/5. Jag kommer att sitta i morgonsoffan 8.15 och troligen kommer jag sitta där med Charlotte Perelli som skulle snacka kläder. För när jag pratade med deras researcher så sa jag att jag gärna snackar om Melodifestivalen och Eurovision men att just kläder i tävlingen inte är mitt område riktigt.

Jag har aldrig varit med i direktsändning i TV förut, än mindre i en sändning som går riks så lita på att det kommer att bli sömnlösa nätter fram till dess.....

Kommentarer:
#1: Anton

Go, go, Micke!!!

2007-05-01 @ 01:45:30
#2: Brita

Va kul Micke!
Grattis!

2007-05-01 @ 11:33:33
#3: Fisken

Haha! Fan vad kul! Jag kommer följa morgonsändningarna - garanterat! Bara synd att inte Fredrik Belfrage är programledare längre, det hade varit grädden på... Lycka till med morgonsoffan... det kommer gå finfint, du e bäst i sverige på schlager, du kommer ju äga studion Mo!
hls fisken

2007-05-01 @ 13:34:29
#4: Dulle

Det kommer att gå kanonbra broder, det är jag säker på! :-) Det är bara att vara lugn och cool(pappauttal) så kommer du att rocka feting!
puss å kram
/Dulle

2007-05-01 @ 23:14:48
#5: Peter J

Kul! Ska kolla! Du och Pirelli, vilken förstaklasskombo!

2007-05-02 @ 07:50:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: