Schlager-Micke

2008-09-15
12:51:59

Jag är åter nominerad till vice ordförande

Igår kväll kom valberedningens förslag till styrelse för Melodifestivalklubben 2008/09. Jag har ju varit Vice ordförande i klubben under det senaste året och blev nominerad till det även för nästa år, vilket jag är mycket glad för. Nu är det upp till medlemmarna på årsmötet om tre veckor att besluta om jag blir omvald eller inte. Jag hoppas att det inte blir en lika nervös process som förra året. Då kandiderade jag till vice-posten mot den sittande vice ordföranden, en av mina bästa vänner, Patrik Rosell. Den omröstningen vann jag med röstsiffrorna 38-37.....Det är en spänning som slår de flesta omröstningarna i Melodifestivalen och Eurovision:-)


Stolpe in, kan man lugnt säga att det blev för min del under årsmötet 2007 i Karlskrona

Men det tar en hel del tid att sitta i styrelsen. Vi har MSN-möten i drygt två timmar, varannan var tredje vecka, så man får vara beredd på att lägga ner en hel del tid. Men det känner jag absolut att det är värt än så länge. MF-klubbens årsmöte är förlagt till Helsingborg i år och går av stapeln 4:e oktober så det är då det smäller.  


Kommentar:
#1: Maria N

Underbart passande bild till texten... Får vi se en sån pose igen om du går segrande ur striden den 4e? ;-)

2008-09-18 @ 20:48:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: