Schlager-Micke

2010-02-06
13:04:14

Mer media inför MF-starten
Igår var en hektisk dag för min del. Inte nog med att jag hade min egen morgonsändning i Smakstart att tänka på, det blev en hel del annat också. Strax efter klockan 10 ringde TV4 Halland och ville göra en intervju inför MF-starten. Den hölls lämpligt nog i min egen studio där jag sänder Smakstart och blev gårdagens så kallade "rundis" (nyheter med "feel-good-stämpel") i TV4-nyheterna i Halland. Här kan du se inslaget:



Någon halvtimme senare var jag med i min gamla kanal P4 Jönköping där jag talade med två trevliga kollegor Agneta och Kjell. Om ni mot all förmodan inte tröttnat på mig än så kan ny lyssna på hur det lät. Ni får skrolla ner lite på den här sidan:

http://www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/program/amnessida.asp?ProgramID=2966&grupp=4177


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: