Schlager-Micke

2009-11-22
21:22:13

"Vinnare och förlorare" på cdon.com

Jag är nu i slutfasen av arbetet med boken ”Vinnare och förlorare” som beräknas att komma ut till försäljning i början av mars nästa år. Själva manuset skrevs färdigt i slutet av augusti men har kompletterats lite sedan dess och framförallt har det, under de senaste veckorna, handlat mycket om korrekturläsning av texterna. Det känns väldigt skönt att kunna lägga den här delen av arbetet bakom sig nu men det lär ju garanterat bli fortsatt jobb när det börjar närma sig utgivning då marknadsföringen sätter igång. En del av marknadsföringen har redan börjat då boken faktiskt redan nu går att beställa på sajten cdon.com

På den här länken kan ni se hur boken kommer att se ut och det står även lite sammanfattande om innehållet.

http://cdon.se/b%C3%B6cker/nyquist%2c_david/vinnare_och_f%C3%B6rlorare-7544375


Kommentarer:
#1: Dulle

Åh!! Fantastiskt!

Jag älskar dansbandsleendet på "dansbandssnubben" på framsidan! Fint!

Det här kommer bli succe! Jag köper den direkt! :)

2009-11-23 @ 17:46:21
#2: Dulle igen

På tal om vinnare och förlorare...(Eller nåt) Aladdin fyller 70 år och ska TA BORT en pralin ur asken och lägga in en ny!

Igår när jag kikade på ställningen på de som är populärast (De som man vill ha kvar alltså, inte de som ligger sist)såg det ut så här:

1) Gräddnougat

2) Trillingnöt

3) Nöttryffel

MEN ... Nyss när jag kikade är Nöttryffeln petad. Den har ersatts av cocoskolan. Dramatik! Tror dock inte att det finns risk att nöttryffeln åker, men om det skulle ske hade det verkligen varit katastrof! Pärlnougaten får inte heller ryka!



Gå in och rösta på www.raddajulen.nu



Jag tror att alla människor i hela Sverige skulle bli lyckligast av att börja-andra-lagretbitarna körsbär i likör eller romrussin försvann! Alltså, vilka stolpskott!



Så. Här är ett förslag på bloggämne inför julen :) Lista alla pralinerna och säg vilken du vill ha ut, bror!

2009-11-23 @ 18:01:26
#3: Micke

Det där var ju ett alldeles lysande uppslag till Smakstart Maria. Jag ska se om jag kan göra något på det där till programmet.



Tack för tipset!

2009-11-23 @ 22:22:28
#4: Micke

2009-11-25 @ 12:53:21
#5: Micke

Stort grattis till utgivningen! Det ska bli mycket roligt och intressant att läsa boken :)

2009-11-25 @ 12:54:24
#6: Micke A

Glömde mitt identifikations-A i namnet ;) det är lite irriterande att man inte kan ta bort eller ändra sina egna kommentarer..

2009-11-25 @ 12:56:21
#7: Anna

Kul! Snyggt! :)

2009-11-26 @ 14:18:59
#8: Brita

COOOLT Micke! Detta blir årets julklapp, inte nån himla spikmatta!

2009-11-27 @ 11:42:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: