Schlager-Micke

2009-12-29
21:21:50

Albanien har valt representant
Vissa länder ligger alltid steget före alla andra när det gäller att välja låt inför Eurovision Song Contest, och ett av de länderna är Albanien. Av vilken anledning de är så tidiga ute vet jag inte men ibland har de definitivt god smak när det gäller låtval. I årets Eurovision var de till och med så bra att jag knappade in Albaniens nummer och röstade. Och det var det enda landet jag röstade på. Kejsi Tolas Carry me in your dreams var definitivt värd det. Om de får min röst även 2010 återstår att se men helt omöjligt är det inte. Det var sångerskan Juliana Pasha, som kommit trea och tvåa i de senaste årens albanska uttagning, som vann med låten Nyk mundem pa ty och den är inte dum alls.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: