Schlager-Micke

2008-10-27
11:19:29

Idol-Kevin knappast en nybörjare
Kevin Borg har i mitt tycke varit smått överlägsen i program efter program i årets Idol. Med sin tonsäkerhet, sitt röstregister och inte minst sin enorma säkerhet på scen och framför kamerorna är han kanske den bästa deltagaren i Idols historia men någon nybörjare är han knappast. Kevin är från Malta och deltog i Maltas uttagning till ESC 2007 (eller Malta song for Europe som tävlingen heter där nere). Han kom då på fjärde plats med smörballaden Whenever. Inte mycket till låt med Kevin Borg är väldigt mycket till artist. Jag ser honom gärna i Melodifestivalen i framtiden.

http://www.youtube.com/watch?v=q0FttHgVR5s

Kommentarer:

Och den här veckan är det schlagertema i Idol, så det blir extra spännande att se vad Kevin hittar på då! Dessutom är Perrelli gästdomare, så det blir en riktig kanonkväll alltså!

2008-10-28 @ 20:45:23
#2: Micke

Schlagertema i Idol, det visste jag inte men det låter ju onekligen intressant. Där lär Kevin dominera!

2008-10-30 @ 21:30:44
#3: Ellen

Kevin är en av mina favoritdeltagare, sååå duktig! Han är verkligen ett scen- och kameraproffs, där sticker han ut bland de andra... :-)

2008-10-31 @ 00:30:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: