Schlager-Micke

2008-05-24
15:24:11

Jag kommer att vara med i rapport ikväll

Jag blev idag intervjuad av SVT i samband med att MF-klubben åkte på en gemensam båttur. När vi kom iand kom ett team från rapport och ville snacka lite hur vi laddade inför kvällens begivenhet. Det blev några vändor falsksång av Hero innan de intervjuade mig och Maria som är ordförande i MF-klubben.

Detta kommer att bli ett inslag i rapport 19.30. Troligtvis i slutet. Det vore ju lite udda nyhetsprioritering om klubbens uppvärmning till finalen räknades som huvudnyhet i Sverige 24/5 2008 :-)

Men kolla gärna på rapport ikväll, för de kommer inte jag kunna göra.

image208
SVT-folket får hjälp av Niklas Larsson i klubben för att få lite ljud av Hero


Kommentarer:
#1: Fisken

Har tydligen redan gått ett inslag här i sverige, blev just uppringd om att en lyrisk Olofsson predikade schlagers i nyhetsrutan!

2008-05-24 @ 18:26:47
#2: Jon-Citron

Ni skötte er bara fint i rutan!

2008-05-25 @ 08:33:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: