Schlager-Micke

2008-02-22
14:38:08

Schlagersnack i Sveriges radio Jönköping
Idag var jag med i SR Jönköping i programmet Redan Fredag och körde en rapport inför delfinalen i Linköping. jag gjorde dock inte en "Morgan Pålsson" och låtsades att jag var på plats utan babblade på så gott jag kunde om det som varit hitills och - inte minst - mitt protestbrev till Eva Hamilton angående Kristian Luuks fuskseger i bordshockey.

Ljudfilen hittar ni här:

http://www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/program/amnessida.asp?ProgramID=2966&grupp=4177

Kommentar:

Inget svar från Eva? Jag frågade henne en annan sak för ett tag sen och fick svar "svara något bra på det här Kalle". Tror hon skickade fel :-)
Eskobar bäst. Men passar inte in. BWO vidare. Kvällens snyggaste kläder tillhör Caracola. Risken idag är att de två sämsta bidragen går vidare till final, Patrik och Frida. Nej!

2008-02-23 @ 11:01:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: