Schlager-Micke

2008-02-25
10:41:02

Nytt besöksrekord igen!
Den senaste veckan har varit en fantastisk vecka för min blogg. Det senaste rekordet rök all världens väg den här veckan efter Wikipedia-siffror och konspirationer runt "gärningsmannen". Stort tack till Aftonbladets Torbjörn Ek som länkade till min sida under de dagarna.

Jag hade sammanlagt 1804 besök under veckan från 1033 unika personer unika användare. För alla er som är nya besökare på min blogg så vill jag hälsa er hjärtligt välkomna och jag hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen.

Jag kommer att åka till Karlskorna på onsdag och vara med på repetitioner, presskonferenser och fester där inför sista delfinalen så där kan ni vänta er lite rapporter:-)

Ha det bra allihop och tack för besöken.

Jag återkommer!

/ Micke

Kommentarer:
#1: Kim-Jong Il

Ge fan i att sno min informationspolicy. Är det någon som vet hur man friserar siffror så är det jag. Jäkla nordkorea-tjuv!

Skriv så här istället: "Den gudomliga schlagermickes logg har lydiga undersåtar. Det är genom hårt arbete för folkets bästa som allas vår gode vän och välgörare chlagermicke lägger ut information. Du behöver inte veta mer än det schlagermicke berättar för dig! Hans visa ord ekar ända bort till Pyongyang. Må han leva länge, och må alla de som vill honom illa begravas i sin egen hunds avföring!"

/Kim Jon Il

2008-02-28 @ 23:06:59
#2: Jessica

Grattis till bloggframgångarna. Jag själv hittade dig genom Aftonbladet och blev paff när länken gick till en person jag faktiskt kände ;) Lycka till med fortsättningen - det är ju bara halvtid. Mina unika besökare har "bara" legat på 300-400 besökare, men då har jag inte fått hjälp av Aftonbladet ;)

2008-02-29 @ 23:34:36
#3: Micke

Trevligt att du hittat hit Jessica. Ska ta en titt på din blogg också.

2008-03-01 @ 10:31:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: